keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Luukku 17: Seditistä malliksi vol.2 ?

©Kasia Kalicka
©Kasia Kalicka
©Kasia Kalicka

Me sitten siinä puistossa otettiin noita kuvia Seditisä lehdissä varmaan kokonaisen tunnin. Seditillä pää alkoi jo jokaisen kuvan ottamisessa kääntyä toiseen suuntaan, mutta herkut olivat apuna, vaikka joissain kuvissa Sedit näytti todella hyvältä kuvassa, kun sillä oli katse kääntynyt toiseen suuntaan. Mutta ei jokaiseen kuvaan aina sovi se, että koira katsoo suoraan kameraan. Muutenhan kuvien katselu, jossa jokaisessa kuvassa koira katsoo suoraan kameraan ois aika tylsää minun mielestä.

Lehtikuvien jälkeen Kasia ehdotti, että hän voisi tehdä minusta ja Seditistä yhteiskuvia. Itse suostuin, koska mulla ei oo oikeen yhtään hyvää kuvaa Seditistä ja minusta, jossa molemmat poseeraisivat joten kuten. Yhteiskuvissa, Seditillä oli ihan jokaisessa kuvassa pää kääntynyt toiseen suuntaan, mutta ylpeä ilme pelasti kaiken. Jos joku haluaa nähdä yhteiskuvan meistä, niin tässä on linkki kuvaan. Minusta tuossa kuvassa Sedit näyttää paljon paremmalta kuin minä, mutta en mää osaa yhtään poseerata kuviin.


©Kasia Kalicka
©Kasia Kalicka
©Kasia Kalicka
©Kasia Kalicka
©Kasia Kalicka
 Yhteiskuvien jälkeen halusin vielä, että Kasia tekis sellaisen kuvan Seditistä, missä se antais mulle tassua. Tassukuvat onnistuivat todella hyvin, etenkin bokeh yhdessä kuvassa oli aivan täydellinen. Olen myös miettiny, et yhdestä kuvasta voisin tehdä jopa kangastaulun, mutta ehkä vasta sitten, kun me muutetaan toiseen asuntoon. Oon myös miettiny sitä, että voisin tehdä Dragonista(edesmennyt dobberi), Korasta(edesmennyt vinttari), edesmenneistä rotista ja Seditistä semmoisen taulukokoelman sängyn yläpuolelle, mutta katsotaan nyt......jatkoa tulossa pian....
©Kasia Kalicka
ei ne kuvat aina oo täydellisiä ©Kasia Kalicka
©Kasia Kalicka
©Kasia Kalicka
©Kasia Kalicka






1 kommentti: